Jumaat, 9 Julai 2010

blinking eyes

assalamualaikum...


the stupid thing i never ever do it before..
terlalu berhati2 tetap jadi jugak..
tertanya2 adakah salah diri sendiri atau salah satu ruang untuk luahkan segala2 yang lama bersarang kat jiwa aku??
apakah,bagaimanakah,mengapakah,bilakah
cool..yeah need to be cool as cool as can..
tapi sampai bila??
kalau ikut hati yang busuk selama2nya pun okey jugak..
tapi hati suci murni aku mengatasi segalanya..ecehh..
hati suci murni aku suruh lupakan segalanya..
tapi tidak..bak kata amot berani kerana benar..hahaha..
.



sungguh aku ta sangka..
feel want to laugh of loud..waka-waka ea-ea..
feel want to scream as louder as can..
baru nak baik dari demam rasa nak demam semula..
but,no,no,no..
siapa yang mulakan dulukan..
aku dah jemu benda yang sama asyik berulang2..
aku still macamnie walau apa jua yang dah jadi..
nak berambos terus pun boley..
ta nak jumpa aku pun lagi terlebey2 boley..
huh lagi2 boley ta payah contact aku terus..
mudah lagi senang yea..
bahagia..syorga dunia..
wink*wink
.



p/s : haruskah aku jaga hati orang yang ta pernah nak faham hati aku??

p/s : rasa nak tengok cinderella story terus menerus..i want to be cinderella..yeah cinderella..






Tiada ulasan: