Rabu, 30 Jun 2010

trouble is a friend

assalamualaikum...


"trouble he will find you no matter where u go
no matter if u're fast no matter if u're so slow"

masalah..
pergi laa mana2 sekalipun tetap datang masalah 2..ta boleh nak lari kemana2 pun..
like me,
bangun pagi ingat kot masalah 2 hilang bersama2 tidur aku yang semalam..
rupanya ta sama sekali..lagi hebat yang datang.. (ayat ta boley bla)
kadang2 terfikir juga,salah kew dengan segala keputusan yang aku buat??
kata mereka2 perlu yea nak jaga hati dan perasaan orang sekeliling..
tapi hati dan perasaan aku siapa yang nak jaga??aku jaga sendiri??memang aku jaga..hari2 aku jaga..
apa yang aku buat,tidak aku dapat juga..bak kata pepatah orang korea what u give,u get back..
for me pepatah hanya tinggal pepatah jew..
hanya pada-NYA aku berserah dan aku luah segalanya..walaupun terasa sakit tapi aku dapat rasa ketenangan 2..
sorry guys mana yang text or call i doesn't reply and picked up it..
bagi aku lagi aku layan semua2 nie lagi bertambah2 parah rasanya..
hahahahaha
.


try to be happy..i will..more happy when i can going back to home sweet home..hulahu..hulalalala..hulahu..
apa khabarnya mereka2 di sana yea..hahaha..
harap semuanya baik2 sahaja..
and u,i miss u like crazy..pun..pun..pun..
.


ingin memasak..kelaparan..dari tengah hari semalam sehingga ke waktu ini lansung ta makan lagi..sekarang baru rasa tersangat lapar..barangkali dengan memasak ada terletak sebuah ketenangan..hahahaha..GTG..
.







p/s : aku ta kira kamoo siapa..aku tetap aku..

p/s : jalan kepangkuan-NYA masih terbuka luas..








Tiada ulasan: