Selasa, 29 Jun 2010

from heart to heart

assalamualaikum...

cannot wait for this coming friday..i wanna go H.O.M.E
by hook or by crook i should going back to my lovey dovey hometown..
sangat2 rindu nak balik ipoh..dah bosan tahap zirafah duduk dekat sini..everyday,everyweek is the same goes..same happened..tired..yuhh im very tired with all the drama..so ingin mencari kepuasan..ingin mencari kerjaan..
nothing special to do..
nothing special to feel it..
nothing special to..to..to..to..
yuhh sangat2 rasa kebosanan itu..
.


aku benci dia tapi aku ta tahu nak luahkan bagaimana..
aku ta suka cara dia tapi aku ta tahu juga nak luahkan bagaimana..
aku rimas dengan dia tapi aku masih ta tahu nak luah dengan cara bagaimana lagi..
kalaulah dia baca tentang ini..
kalaulah dia tahu ini adalah dia..
senang cerita..ta perlu aku nak luahkan lagi..
kadang2 aku menyesal dengan apa yang dah aku buat..
aku dah bagi harapan tiba2 aku tarik balik harapan 2..
its too complicated..
im not ready for it anymore..
time to tell the truth before anything happened badly..
aku dah besar aku dah ada perasaan..
.


4 days to go.. 
i 22
.





Tiada ulasan: