Selasa, 1 Jun 2010

hati ini

 assalamualaikum...

diam ta diam harinie dah masuk bulan june..
how time flies???
dah hampir setengah tahun 2010..
aku???
tetap begini tiada yang berubah..
happy-sad-happy-sad
itulah hari2 aku..
bukan hidup kalau tiada masalah..betol kew???
apa2pun aku cuba tempuh dengan hati yang cekal,tabah..
sometime aku rasa perit sangat dengan apa yang harus aku lalui..sometime aku rasa aku dah hampir putus asa..
tapi dalam hampir nak putus asa ada juga harapan yang datang..
so aku akan rasa happy sangat..
tapi bila aku dah mula nak happy tiba2 rasa 2 hilang dengan sekelip mata..
permainan hidup..
kalau kita menyerah kalah kita akan jatuh tersungkur..
kalau kita tabah walaupun perit untuk dilalui kebahagiaan pasti milik kita..
walau apa jua yang terjadi hadapi kekusutan hidup dengan senyuman..
2 yang dah aku tanam dalam diri aku..
cool selagi mampu..
~THE END~


saat ini aku terlalu rindukan saat2 yang dulu..
18days to go..
1 year already..
sekelip mata turning to 1 then 2 then 3 and so on..
macam2 dah aku dapat..
sakit - gembira - gelak ketawa - menangis
kalau aku dapat undurkan waktu 2 pasti dunia aku sentiasa bahagia..
masa tetap terus berputar..
tapi kita boleh merubahkannya..
masih belum terlewat i wish..
ramai kenalan telah menjadi musuh..
aku ta minta benda2 nie yang jadi..
aku hanya minta persahabatan ini kekal hingga hujung nyawa..
tapi aku ta mampu..
perasaan adalah hak penjagaan masing2..
tapi aku takut dan masih lagi ragu2 untuk memulakan dulu..
~THE END~







p/s : ridu kamoo,sayang kamoo hingga hujung nyawa selagi tiada yang lain..

p/s : please don't take my sunshine away..

p/s : cannot wait 4 L.G.S


 

Tiada ulasan: