Selasa, 22 Jun 2010

aku patut mambenci dia

assalamualaikum...
Mungkin aku patut membenci dia

Karna mencintaimu


Jujur kukatakan aku tak rela


Dia curi hatimu



Karna ku lebih dulu jadi kekasihmu


Dengan sungguh mencintaimu


Ku tak ingin dia menggantikan aku


Karna ku tahu ku lebih baik dari dirinya



Aku ingin dia yang pergi jauh


Pergi jauh darimu



Karna ku lebih dulu jadi kekasihmu


Dengan sungguh mencintaimu


Ku tak ingin dirinya menggantikan aku


Aku tahu ku lebih baik dari dirinya



Mungkin aku patut membenci dia


Karna mencintaimu


Aku ingin dia yang pergi jauh


Pergi jauh darimu



Karna ku lebih dulu jadi kekasihmu


Dengan sungguh mencintaimu


Ku tak ingin dirinya menggantikan aku


Karna ku tahu ku lebih baik dari dirinya



Mungkin aku patut membenci dia



 p/s : aku benci kamoo..hehehe..aku lebih baik dari diri kamoo..



2 ulasan:

Cik Kentang berkata...

yaa rite..aku patut membenci dia..entry yang sangat bagus. hati ini sekarang sedang membenci seseorang..Nyah kamu dari hati aku..dari jiwa aku..Bikin aku kacau!!!

Puan Minmaya berkata...

yess iera..mari sama2 benciiiiiiiiiiiiii...