Selasa, 29 Jun 2010

extraordinary

assalamualaikum...
 

an extraordinary feeling??
yup..i feel the feeling right now..
buat semua benda,semuanya ta kena..semuanya rasa salah..
aku terlampau bosan kot..2 sebab rasa macam 2..
bayangkan dalam seminggu duduk dekat rumah,rumah pulak rumah yang bertingkat2..
aku as usuall memang bontot beroda..hari2 kalau boleh aku nak jalan..
weekend hari 2 pun duduk dekat rumah jew..
ajak kakak aku g jalan2 letih katanya..pastu dia still berkata2 nanti laa kita pergi jalan2..katanya lagi pulak weekend laa time untuk rehakan diri..
okey fine time to get rest..tapi hari2 dia kerja ada time nak pergi kerja,breakfast,lunch balik kerja..dalam2 dia buat semua benda 2 dia boleh laa nak tengok apa2 dunia luar dan dia ta ada laa rasa bosan or so whatever..yang aku nie huh fully housewife ta kew rasa nak termuntah jew..
even pergi pasar malam aku dah terasa nikmat sangat2..
semak sangat kepala otak aku sekarang..
thats why aku nak balik ipoh sangat2..kalau dekat ipoh semua benda aku boleh buat sendiri tanpa ajak sesiapa..
nak tengok tv??absolutely cannot..world cup punya hal..rasa ta sabar nak tunggu wc 2 habis..
sampai aku nak tgk cerita K.I.T.A pun ta boley..dah laa episod last..even ada ulangan tapi ta sama tengok live..
ada tv lagi 1 pun kalau ta ada astro ta guna juga..tetap ta boleh tengok K.I.T.A
kalau laa aku boleh  pergi buat aduan untuk persatuan fully housewife nie memang aku nak adukan semua benda2 nie..adu kat my mom apa yang dia cakap balik2 menangkan kakak aku..
manakah letaknya aku punya hak..
kang aku balik ipoh kerja dekat sana baru korang semua tahukan..
tunggu laa aku bagi masa dalam minggu nie jew..
serious aku super duper bosan..
.


even dekat luar 2 hujan dan semestinya sejuk,aku tetap rasa panas dan aku baru jew sudah mandi..
aku ta tahu dah nak buat apa..
aku rasa serabut sangat..
serabut duduk dalam sangkar lama2..
nie agaknya rasa burung2,ikan2 yang kene hidup dalam cage masing2..
dalam kepala aku dah macam2 aktiviti aku list bila balik ipoh nanti..walau 1 1/2 hari,akan aku manfaatkannya..hahaha..
.


so now,rutin aku hari2 akan masuk bilik seawal yang mungkin..kadang2 pukol 8.30..
dah rasa macam zirafah jew..
kadang2 makan pun aku ta ada rasa nak makan..
yea laa aku nak makan apa yang aku nak makan..tapi ta boleh..kalau dekat rumah aku merata2 tempat ada jew benda yang aku suka..dekat sini aku tengok kau,kau tengok aku..
aku rasa aku duduk dekat aussie dulu pun ta macamnie..
"ya allah bantulah hambamu ini..AMIN"


p/s : putarkanlah masa laju2 untuk sampai ke hari jumaat..

p/s : chocolate indulgence 1.. :)






Tiada ulasan: