Rabu, 2 Jun 2010

dearie blog

assalamualaikum...

selamat pagi cinta2 hati sekalian..
pagi2 lagi aku dah excited nak hapdet blog and blog walking menerjah satu persatu blog yang ada dalam list nie sebab semalam ta sempat nak wat macam 2..
so mulanya hari ini aku dah mula nak mem-busy-kan diri dengan macam2 event yang bakal muncul di rumah aku dan kawasan yang sewaktunya..
maybe tired but enjoyyyzzz..
~THE END~


will be update later..got to go..
macam2 nak buat nak pergi rumah tailor nak ukur baju..
wah seawal pagi..
baju nak pakai hari ahad tapi harinie baru nak ukur biar laa janji aku tahu hari sabtu nie siap baju 2..siapa suruh aku datang harinie untuk nak amek ukuran..ta faham aku..kainnya dah lama aku hantar dan dah ada pun kat rumah tailor 2..sempat katanya so,on saja..
~THEN END~


since at ipoh right now,mulut aku ta berhenti2 mengunyah something..
nasib baik ada waktunya mata terpejam dan memang seharusnya pejam kalau ta,makan,makan,makan..
everytime is makan time..hahaha..
macam dah lama sangat ta balik ipoh..
habis 1 ipoh kalau boleh aku nak jejak..
ipoh dan aku ta dapat dipisahkan..
kalau $$$ banyak3 mahu ta balik rumah lansung kot..hahaha cukup2 sekadar untuk melawat2 apa yang menarik jew..bila mahu menjadi lagi2 kaya nie??
wish my dreams come true..
apa2 pun ipoh i'm in love..
~THE END~


p/s : cannot wait for tomorrow..L.G.S 

p/s : dalam hati ada taman munga2 cinta lalala~



Tiada ulasan: