Khamis, 17 Jun 2010

advantage & disadvantages

assalamualaikum...

sudah bersawang laman sesawang perempuan cantik..
ta ada masa nak meng-hapdet..
macam2 aktiviti yang dibuat..
3 minggu di ipoh rasa sekejap jew..
i wish for the everlasting saturday..dont want going back to the golden cage..
i miss everything here..
but............
sometime aku rasa aku perlu pulang supaya hati aku ta lagi kecewa + sakit dengan semua benda2 bodoh nie..
ta ada siapa yang akan tahu dan faham apa yang aku rasa..yang mereka tahu hanya berkata2 dan terus berkata tanpa fikir apa yang aku rasa apa yang sedang aku alami dan apa yang telah aku buat..
tanpa rasa segan silu mereka berkata apa yang ta sepatutnya mereka katakan..
tanpa rasa bersalah mereka terus menuturkan kata2 sampai buat sesak di telinga kiri dan kanan aku.."masuk telinga kiri keluar telinga kanan" memang senang nak buat tapi bila dah masuk telinga kiri keluar telinga kanan dan terus turun di hati dan melekat seketat2nya macam mana aku nak hadapi semua nie??
ta pernah lagi aku jumpa mereka yang seperti ini sanggup makan kawannya sendiri..
perlu kew nak ada apa yang aku ada or nak ambil apa2 yang mutlaknya adalah hak aku??
perlukah aku mengalah untuk kesekian kalinya dan biarkan mereka bergelak ketawa bersuka beria bagai??
its so complicated..
betol kata2 seorang teman..
kadang2 berbicara akan buat ada segelintir yang terguris..


 PEREMPUAN CANTIK

Tiada ulasan: