Selasa, 22 Jun 2010

penat is tired

assalamualaikum...

penat layan kerenah orang macam kamoo..
ta pernah puas dengan apa yang ada pada diri sendiri..
ta perlu ikot keadaan kalau rasa diri ta mampu..
ta perlu laa kot nak cerita macam2..buat simpanan sendiri cukup laa..
cerita kamoo ibarat membuka pekung di dada..
hahaha
.

penat juga aku dengan perasaan aku yang asyik rindu dekat rumah..
24/7 hati aku berada di rumah jew..
i wanna go home..
hahaha
.

penat lagi aku rasa bila aku tengok orang bertepuk sebelah tangan..
sangat rasa bodoh yea..
hahaha
.

penat lagi dan lagi..
hari2 aku penat dengan karenah manusia di dunia ini termasuk karenah aku sekali..
bila akan berakhir segala drama2 nie semua..
hahaha
.

kamoo ta penat kew??


p/s : hatred with aku patut membenci dia..yuhh i will..

p/s : likes chipsmore..lebih chips chocolate..imelly..


2 ulasan:

Unknown berkata...

penat?..
nsib juga diriku x pnat untuk membaca blogmu ini yamin..hahaha
nsib juga diriku tdak pnat dgn cite2 mu yng t'kini..hehe..
tp adakala kita juga pnat dgn diri kita sndiri..
tp apa blh buat kn, dh nama pn diri sndiri..hehe..
pnat sbb memikirkn sesustu perkara yng bila ianya akn berakhir.. :-)

Puan Minmaya berkata...

jangan penat2 mimie utk terus baca blog nie..hehehe..
folower terhebat mimie kamoo nie..
2 laa penat dengan karenah orang jew mimie..
xpew selagi hidup,kita tempuh jew..
kadang2 nie semua jadi pengajaran taw..hehee
:)