Jumaat, 21 Januari 2011

ime & imelly

assalamualaikum...


18/01/2011
disuatu petang.dengan rm5 makanya.....

..
..
..
..
..
..
..

welcome home ime & imelly.2 ekor ikan yang sangat comel.jantan ime dan betina imelly.so sweet.tempat aku meluahkan isi hati.kahkah.tiba-tiba rasa nak bela ikan dan berita gembira tentang kehadiran ime & imelly telah disebarkan.semangat aku text and call insan-insan terpilih untuk bagitahu benda nie semua.tapi him?oh my sudah ter'emo mengenangkan beliau.
.

sekarang pagi,tengah hari,malam dan pendek panjang kata hari-hari aku asyik teringat ime & imelly jew.sebelum aku makan aku pasti akan bagi budak dua ekor nie makan dulu.kalau dulu aku lapar jew terus makan tapi sekarang bagi mereka makan dulu baru aku makan.apa saja yang aku buat mesti akan terkenangkan ime & imelly.untunglah jadi ime & imelly.semua orang keliling aku sambut kehadiran ime & imelly dengan baik sekali.
.


20/01/2011
ime & imelly selamat melahirkan anak-anak mereka.baru 2 hari aku jaga dah 2 ekor nie bagi aku cucu.dalam 40 ekor.ya 40 ekor.terkejot aku.jenuh aku nanti.nie buatkan aku geli nak salinkan air dia.sebab tak tahu nak asingkan sebab terlalu banyak anak ikan.dan tak tahu nak namakan apa.kahkah.mula-mula aku ingat berudu rupanya anak-anak ime & imelly.
.




p/s : get this brilliant idea from ratna.now bobbi (ikan ratna) dah ada kawan.


p/s : awak,awak nak tahu tak yang saya dah ada ikan-ikan yang comel.haha




Tiada ulasan: