Rabu, 26 Januari 2011

25/01/2011

assalamualaikum...

already 03:10 AM.
sebelum tidur rasa nak jugak updated blog nie.nak jugak simpan apa yang dah dibuat seharian untuk tatapan dimasa akan datang.
.

aktiviti hari nie lebih kepada tidur.tidur sepanjang masa.tidur sepanjang hari.sebelum aku tersentap,disentap dan menyentap lebih baik aku tidur.semenjak bermenjak nie aku terlalu beremosi.bila orang janji tapi tak tunaikan aku mula tersentap.bila terkenang kisah yang macam-macam tersentap jugak.pengakhiran dari tersentap macam biasa meleleh air mata.lepastu gagahkan jugak memujuk diri sendiri dan pesan dekat air mata jangan meleleh nanti maskara jatuh habis hitam bawah mata.at last,tak meleleh sebab cun pun kene cover.
.


malam pulak dinner dengan ratna.tapau then makan rumah beliau.macam-macam yang kami cot cet cot cet.sekurang-kurangnya hilang sikit beban yang aku tanggung.tak tahu la beliau dengar dengan rela atau paksa rela.haha.
.





me with her



 

Tiada ulasan: