Sabtu, 29 Januari 2011

bila hati jadi senang

assalamualaikum...


blog berwajah baru.
.

bangun pagi dengan senyuman.bila dah dengar suara,hati makin senang.bila hati senang semangat melancarkan produk terbaru.kahkah.orang dah lama ada akaun twitter tapi aku baru harinie nak ada.2 pun merangkak tak tahu nak wat macam mana benda 2.lagi pulak orang dah lama ada akaun nuffnang tapi aku harinie jugak baru nak ada.kesian aku agak ketinggalan jaman bab-bab semua nie.oppss terbuka pekung didada pulak.
.

sangat boring harinie.tak tahu nak wat apa.semua orang tak ada.my mum and lil brother pergi KL.so bila dah boring nie,mulalah semua akaun tercipta.kalau ada apa-apa akaun lagi suggest dekat aku yea.nak pergi jalan-jalan tak ada kawan.jadinya duduk saja depan lappy nie seawal pagi waktu boring dah datang.semangat aku godek-godek benda 2 semua.akhirnya berjaya lancarkan produk terbaru tapi bila paste dekat blog dah jadi ntah apa-apa.takpe akan diusahakan lagi.
.


p/s : saya rindu awak.saya sayang awak.hoho


Tiada ulasan: