Rabu, 26 Januari 2011

ayaya,agaga

assalamualaikum...

entry sedikit beremosi.

today is 25th.makanya untuk goverment servent hari ini adalah hari gaji.so makanya juga hari gaji untuk faber medi-serve.bangun pagi-pagi,mandi,siap-siap terus semangat pergi bank.nak check sama ada balance gaji aku berkhidmat dekat sana dah masuk atau belum.ikutkan last day kerja dah hampir satu setengah bulan dah.tapi balancenya haram tak ada.hari-hari aku tunggu still tak ada.so harinie check jugak pun tak ada.
.

apa yang harus aku rasa?
suka,senyum sampai telinga,marah,sedih,menangis.

pada siapa harus aku adukan nasib ini?
aduan rakyatkah,aduan buruhkah,aduan parlimen tambunkah.

siapa yang nak bayar bil broadband aku bulan nie?
kamukah,awakkah,diakah,beliaukah.



 p/s : FMS kembalikan duit saya!!

Tiada ulasan: