Rabu, 5 Januari 2011

04012011

assalamualaikum...


4/01/11 - 22 years 6 months old.
masih ting tong.mengharapkan ada sinar untuk aku dari sekarang dan seterusnya.nak lupakan segala yang boleh membebankan jiwa dan raga.
.

dah beberapa hari asyik tidur lambat.hanya blogwalking dan fesbuking.cuma tengok status-status semasa kawan-kawan.alangkah baik kalau masa 2 manghambakan diri kepadaNYA.ohh belum cukup sempurna aku disitu.azam tinggal azam.baru awal tahun dah k.o azamnya.haha.
.

petang tadi lepas balik kerja jumpa pakar kejelitaan dan buat facial.sangat murah.facial resdung hanya rm8.konon nak ubatkan otak yang stress.tapi makin stress jadinya sebab mr.flu datang melanda secara tiba-tiba dan badan mula nak demam.harus tak boleh tidur lagi malam nie sebab hidung tersumbat.nasib baik ada vicks.teman setia aku ketika ini.
.

sangat tak bahagia dengan kerja  sekarang.tapi alhamdulilah syukur.at least ada kerja time macam nie.tapi serius memang sangat tak boleh belah.rindu faber mediserve,hospital raja permaisuri bainun.how times fly.dah sebulan aku tinggalkan computer 3,telephone yang sokmo berdering,engineering department,college,hospi mart,cafeteria dan paling utama kawan-kawan yang superb best dan dan dan dan yang paling utama storeman.kahkahkah.lama sudah tidak membuat kontroversi.
"nanti saya lawat kalian semua yea..."
.




Tiada ulasan: