Isnin, 10 Januari 2011

dari perkara ke perkara

assalamualaikum...


perkara 1
minggu kedua untuk tahun baru.minggu dimana hari lahir mummy and sister.hajat dihati nak beli hadiah yang hebat.kereta mazda6 seorang sebijik.tapi hajat hanya tinggal hajat sebab aku sendiri lesen kereta pun tak ada nak bagi orang hadiah kereta.nak bagi apa masih dalam pemikiran.ikut pada bajet minggu kedua 2011 nie macam tak dapat nak bagi apa-apa.haha.cukup sekadar doa yang tidak pernah putus daripada seorang anak dan adik :)
.

perkara 2
menanti yang tak pasti.betul ke tak ke.serius ke main-main ke.aishh susah la macamni.terpaksa la belajar main layang-layang supaya layang-layang maintain di atas dan talinya tak putus walau angin ribut datang melanda sekalipun.kita tetap maintain main layang-layang 24/7.like.like.like.
.

perkara 3
tolong ingatkan aku!!banyak kerja tak buat lagi.basuh baju.kemas bilik.basuh bed sheet.iron baju atok.kemas almari atok.lipat baju.ayaya malasnya.bila nak datang mood rajin nie.tolong ingatkan aku sekali lagi.
.

perkara 4
huh yang nie memang tak jemu-jemu ingatkan aku.ada saja peringatan dia buat aku.aku pulak yang jadi jemu sebab ingatkan benda yang sama je.BIL MAXIS BROADBAND.hari-hari asal aku connect ada je reminder dia.patut la line jadi selow melow.masa sudah hampir tiba.harus cergas pergi bayar.
"pak seponser mintak seponser bayarkan =) "
.

perkara 5
aku harus tidur sekarang juga supaya aku tak lagi jadi kelawar.malam tak tidur siangnya qado tidur.kalau ada opah mesti dia marah.ok stop.yang pergi tetap pergi.
"selamat malam sayang-sayang semua.mimpi indah dan selamat bekerja"
.


p/s : biarlah siapa pun nak menang AJL 25.rezeki dalam poket masing-masing la.


Tiada ulasan: