Rabu, 15 Ogos 2012

sleepy vs nak kahwin jugak jugak

assalamualaikum & hello...


penangan tidur lewat beberapa hari nie so ' hamek kau ' tersengguk-sengguk buat kerja tadi ngantuk yang tahap tak terkata punya. yawning all the time. aishh. gara-gara pillow talk with dearie housemate. pukul satu lebih baru nak tidur. pukul lima dah bangun semula untuk bersahur. lepas tu sambung tidur. pukul enam setengah baru nak bangun mandi solat siap pergi kerja. pukul enam empat puluh lima baru nak solat. kadang-kadang solat dulu baru mandi. apa nak jadi entahlah. solat di akhir waktu. insaflah diri.
.

kisah semalam jugak sibuk ber-blogwalking dekat satu famous amos blog nie pasal perkahwinan beliau yang sangat indah. simple dan sweet ala-ala fairy tale. at last buat kami tak keruan nak kahwin jugak. tergedik-gedik rasanya nak kahwin. aku siap suruh housemate study video tu betul-betul dan teliti cara-cara gubah bunga apa semua supaya nanti aku kahwin dia boleh jadi wedding planner aku. motif? supaya aku tak payah bayar apa-apa khidmat planner. jimat dah dekat situ. hahaha. sebab housemate cakap dia mana tahu nak buat benda tu semua so dari situ dah boleh minta consultant free. nanti yang berpengalaman jenuh nak bayarkan.
.

tapi siriously selepas tengok video dan cerita-cerita beliau memang rasa nak kahwin tu sampai sekarang ada tak hilang. kekeke. suka suka suka. hilang mengantuk jadinya. bilakah harinya untuk aku? kekeke
.


p/s : nak kahwin nak kahwin yeay :)



love, PEREMPUAN CANTIK <3>

Tiada ulasan: