Rabu, 8 Ogos 2012

tersangatlah teruja

assalamualaikum & hello...


selamat pagi rabu cantik dan kacak sekelian. Alhamdulillah sudah 19 Ramadhan harinie. sudah hampir dengan malam lailatul qadar. rasa baru semalam mula puasa. pejam celik pejam celik dah nak masuk Syawal. sangat teruja nak menunggu Syawal datang dan tersangatlah sedih nak berpisah dengan Ramadhan. entah ada entah tidak lagi Ramadhan akan datang. kalau ada entah sempat entah tidak aku nak bertemunya lagi. Ya Allah panjangkanlah umur hambamu ini supaya hambamu dapat bertemu lagi Ramadhan yang akan datang untuk menambahkan lagi amalan-amalan yang sememangnya tersangatlah kurang Amin.
.

sangat teruja jugak nak balik kampung this coming friday. sanggup bawak kerja balik rumah kononnya nak tulis siap-siap then hari jumaat terus key-in dalam system. tapi kerja tinggal kerja. lebih teruja dengan benda lain. hahaha. mungkin tengah baru dan tengah hangat kot. hahaha :)
.

semalam sepanjang malam dihabiskan masa dengan study benda alah itu. dengan penuh semangat okey aku study. nampak tak keTERUJAan aku di situ? nampka tak? nampak tak? hahaha :)
.

memang sangat best. tak rugi dan tak menyesal beli cuma terkilan after this kene kurang membeli belah keperluan-keperluan lainlah. sobssss :(
.

okey teruja jugak nak sambung buat kerja yang menimbun kasi settle harinie jugak supaya dapat berehat dengan tenang di rumah tanpa fikir ' ohh dalam tray banyak lagi work order, ohh banyaknya work order yang belum closed, eh work order untuk yang itu yang ini tak open lagi bla bla bla ' ( okey yang part nie memang menipu kalau teruja kekeke )
.

teruja teruja teruja dan terus teruja dan telefon pun sudah berbunyi buhbye semua...................
.


p/s : sobsssss mood melayang-layang bila lagu raya berkumandang di seluruh office. mak nak balik :(

love, PEREMPUAN CANTIK <3>

Tiada ulasan: