Khamis, 9 Ogos 2012

gangguan emosi 20 Ramadhan 1433h

assalamualaikum & hello...


20 Ramadhan hari ini. pagi yang agak tenang tapi sedikit menghampakan perasaan aku. entah kenapa tersentuh sangat hati aku dengan kata-kata sedemikian. memang simple or maybe its just a joke. tapi susah jugak aku nak terima bulat-bulat. aishh entahlah. hati nie pun cepat sangat tersentuhnya. be strong okey.
.

sometimes rasa bosan. nak buat satu benda macam terpaksa dan dipaksa. kadang-kadang tak faham jugak perlu ke kita hulurkan sesuatu yang kita sendiri tak tahu pucuk pangkalnya? tak terfikir ke kita orang tu ada ke tak ada ke waktu tu? guna tak sebanyak mana tapi keluar kene lebih. tolonglah aku pun tak hadap sangat benda tu. so ruin my mood. rasa macam nak menangis bila jadi macamnie. ternyata aku tak kuat. tak mampu nak lawan benda yang remeh nie. rasa terkilan sangat. bila mereka sudah menyuarakan sedemikian rasa tak sedap jiwa badan hati nurani kalau tak sama-sama keluar sebab majoriti dah bersuara. tapi kenapa tak beritahu awal-awal. macammana dengan yang lain-lain? oh tidak. kawal emosi kawal emosi.
.


p/s : kawan lain kali jangan buat macamnie. tapi KUMPUL dan guna. fair and square :))))


love, PEREMPUAN CANTIK

Tiada ulasan: