Selasa, 28 Ogos 2012

updated

assalamualaikum & hello...

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433h si cantik dan si kacak sekelian alam.
.

tertinggal keretapi la pulak. lewat banyak. sepuluh Syawal dah harinie. tapi baru berkesempatan nak wish Happy Eid to all muslim in the world.
.

just blogwalking je sehari dua nie. mood nak meng-updated tu tak datang-datang lagi.
.

macam-macam kisah hari raya kawan-kawan yang lain. warna-warni dan riang ria penuh dengan keindahan semuanya. same goes to me. sangat bermakna hari raya aku kali nie. tapi yang tak best raya keempat dah mula kerja. sedih. sedang mereka-mereka bergembira di kampung halaman aku menaggung kesedihan. pilu hati aku ketika itu. hehehe.
.

baju raya still ada tiga pasang tak berpakai lagi. so consider as baju kerja je lah. aku sundiri pun tak tahu kenapa tiba-tiba ada banyak baju aku jadinya. tiba-tibakan. ( garu kepala yang tak gatal )
.

lepas habis puasa bulan Ramadhan kali nie, kondisi perut aku adalah akan sentiasa lapar. apa dah jadi? umm. diet diet diet. be strong duhai perut. puasa ganti pun tak mulakan lagi. 'open house' sini sana. tak mahu nak menghampakan tuan rumah yang invite so ambil jalan tak payah mula puasa lagi. hahaha. ish ish ish. teruk teruk teruk.
.

its lunch time, nak makan lapar bye :)


p/s : rindu semakin hari semakin menjadi-jadi....



love, PEREMPUAN CANTIK <3>

Tiada ulasan: