Selasa, 24 Ogos 2010

rezeki aku di KFC

assalamualaikum...


kalau dah rezeki ta akan kemana-mana..
last saturday setajam pisau makanya sampailah aku kat KFC after berbuka..
excited punya pasal minum air jew dekat rumah konon nak bagi perut jangan penuh katanya makan free haruslah mengosongkan perut sebetul-betulnya..
gaya ala-ala ta pernah makan excited-nya kemain lagi..
tapi kenapa ntah..sebab free kot..lalala~
sedap woo even dah boring makan benda 2..ahahaha..
thanx fatimah..tanpa kamoo,saya ta merasa nak makan free-free nie..kahkah..
gasakkan..
.


aku yang tersangat excited..kahkah..


so tym layakkah saya join team lamchuan??
yang penting gaya mesti ada even tompang dua kakikan..ahaha..
ehemm..ehemm..



p/s : cik nomy when ur turns??
kecik tapak tangan,kawah saya tadahkan..



Tiada ulasan: