Selasa, 24 Ogos 2010

birthday cake..sangat kreatif..

assalamualaikum...


lama sudah ta jengah-jengah blog nie ekoran internet yang limited service..hahaha..
harus pergi rumah orang baru boleh tumpang simpati beliau dan guna khidmat wi-fi..
rugikan bayar mahal setiap bulan tapi ta guna kuota yang satu modem boley 5 lappy sekali gus..kahkah..
okehh terima kasih yea untuk perkhidmatan itu.. :)
.



so makanya terasa excited pulak nak hapdet macam-macam kisah sepanjang minggu lepas..
macam-macam kisah ado..
dari masak-memasak kew makan-makan..panjang pendek kata macam-macam cerita laa nak di-post-kan dekat sini..
.



so last week my uncle berbuka puasa dekat rumah so jugak kebetulannya birthday anak beliau mamin yang ke-lima tahun..
disebabkan mamin nie tersangat suka THOMAS the tank engine,my uncle berusaha keras dan gigih nak buat kek ala-ala thomas gitu..
mula-mula as ussual aku memandang uncle aku tersangat serong okeh sebab aku cakap ala pergi jew order online macam-macam jenis kek ada ta payah susah-susah..
so esoknya time aku kat dapur tiba-tiba aku dikejotkan dengan yang ini..

**

**

**

**

**




finally he did it..ta pernah terjangkau dari pemikiran aku terhasilnya kek itu..
okehh saya mengaku kalah..
thats why ada pepatah korea dont judge book by its cover..hahaha
terharu aku..
disebabkan mamin turn to 5 makanya nama kek itu adalah JAMES..why not thomas??
because thomas is number 1..
mamin peminat kipas susah mati thomas and the geng..
time aku jaga die dulu dekat aussie harusnya hari-hari aku di paksa rela untuk memasang dvd thomas..dengan aku sekali dia ajar semua pasal thomas and the geng..
dekat rumah die semua koleksi thomas dia ada sampailah kew curtain,bedsheet and ta cukup dengan itu,katil yang die tidur pun kepala thomas..
no wonder laa sebab kat aussie senang nak cari benda-benda nie semua..
okehh iklan terlebey-lebey..
stop..
.




just guna sponge cake yang di potong petak-petak,oreo biscuit,smarties chocolate dan ising..
kreatif bukan??
SYABAS UNCLE..
.



 

Tiada ulasan: