Jumaat, 13 Ogos 2010

itu kamu

assalamualaikum...


<<<<<<entry tersangat gewdixx hahaha>>>>>>


selagi ada waktu..
selagi ada rindu..
biar beribu batu..
ingin aku bertemu..lalala~



already gone..
2 saja yang mampu dikatakan..
dulu lansung hilang macam 2 jew pastu tiba-tiba muncul now hilang lagi laa pulak..
main nyorok-nyorok sambil makan chipsmore laa pulak..
banyak chipscekelet lagi banyak laa helahnya..
ta tahukah anda bahawasanya saya tersangat rindu pada anda..
hahaha so annoying this feeling..
.


aku tahu kita pernah berselisih tapi kita buat-buat ta nampakkan??
untuk apa buat-buat ta nampak aku pun ta tahu..
tapi yang pastinya tanpa kamoo tahu betapa sedihnya aku sebab biar kamoo berlalu pergi..
aku hanya mampu menjerit sekuat-kuat dalam hati jew..
betapa happy aku time 2 tapi disebabkan malu aku membuak-buak aku just jerit dalam hati..
betapa bodoh aku waktu 2..
ta ada depan mata tercari-cari dah ada depan mata biarkan berlalu pergi..
.


aku jugak tahu kamoo ada datang sini..
tapi aku buat-buat cool bila ada yang menjadi penyampai..
tapi dalam hati,tuhan jew tahu betapa aku sedih bagai tersiat-siat hati aku..
.


aku jugak terlalu tahu kamoo ada terima segala pesanan aku..
tapi apa yang kamoo buat??
kamoo ignored all the pesanan..
.
sampai aku jadi ta tahu nak cakap apa lagi bila semua benda yang dibuat ta menjadi dan ta pernah orang nak ambik tahu..
tapi its okey..teruskan apa yang kamoo rasa terbaik untuk kamoo..
biar jew aku dekat sini nanti dan terus menanti sampai satu tahap yang aku sendiri pun ta tahu kesudahannya..
.


ohh sangat bermakna pelajaran yang kamoo ajar aku semalam,hari ini dan esok dan mungkin selamanya..
aku hargainya..
.







p/s : sekali-sekala punya entry..hahaha..
PEACE!!!




Tiada ulasan: