Isnin, 9 Ogos 2010

manusia hati kering

assalamualaikum...


on ur mark,get set goooooo!!!!!
updated secara laju-lajuan..
.


biar kisah ini bersemadi di sini sebagai kenangan buat aku dan sebagai pengajaran juga..
dalam aku sudah hidup 22tahun dekat dunia nie belum pernah aku benci orang tahap gila vavi ..orang benci aku 2 aku ta tahu laa pulakkan..okey iklan..bersambung..
melainkan NAZI** B***..tapi semenjak nie memang benci aku makin meluap-luap..
serius benci tahap kamekameha punya..
macam bagus,macam pandai,macam kaya..
kalau setakat hidup ta mampu nak sara mini family sendiri jangan berangan nak sara hidup big family..
kau yang punya hal kau nak berlagak pulak..
ada jugak makhluk yang macam ini..
ta sedar diuntung..
yang aku minta yang bahgian aku..
dah ludah ta geli pulak nak jilat balik..
apa kes???
macam haramJ sangat-sangat..
nak suruh aku respect kau??
kau ada respect aku??
terima kasih pun ta..
apa lagi nak hargai apa yang sudah aku korbankan..
ingat!!!what goes arround comes arround..
konon nak blah,tapi ada jugak tinggalkan jejak dekat sini..
sendiri punya masalah beria nak terasa konon nak blablabah at last ta jugak blablabah..
ta tahu malu betol..
.


makin hari makin meluat dengan tindak tanduk mereka..
ta kenang budi..
.



Tiada ulasan: