Rabu, 11 Ogos 2010

1 ramadhan

assalamualaikum...



first day puasa terasa sungguh syahdu..
without opah..
terlalu cepat masa berlalu rasa macam semalam opah kejutkan sahur dan masakkan quaker oat untuk bersahur..
tapi harinie ta ada lagi semua 2..hanya tinggal kenangan jew buat kami yang masih di sini..
.

"semoga opah tenang di sana..AL-FATIHAH"


semalam jugak first day sembahyang terawih..so makanya aku ta ketinggalan turut serta..
first time jugak pergi seorang diri before this mesti pergi dengan kakak,mummy,aunt or cousin..
tapi semalam semuanya nak meng-off-day-kan diri yang mummy aku sembahyang dekat tempat lain and aunt aku ta dapat dikesan makanya terpaksa aku pergi sendirian..
disebabkan aku neng yatimah wanna be mula jew imam 2 baca selawat semua maka berderai air mata aku..hahaha slumber jew aku meleleh depan orang ramai..tapi cover laa sikit-sikit..
bukan apa sedih tanda rasa sangat bersyukur sebab masih diberi kesempatan pada ramadhan kali ini dan pulak 2 terlalu rindu dekat arwah opah aku yang dah jauh pergi tinggalkan aku dan yang lain..
terasa sayu jew hati..almakluman first day ramadhan without her anymore..
hanya doa yang mampu kami kirimkan buat beliau..
cannot imagine for this coming syawal..
sob..sob..sob..
.



semoga amalan aku akan berlipat ganda da  diberkati hendaknya..
sama-sama kita men-top-up apa-apa yang patut selagi diberi kesempatan nie..
.




p/s : intercity tak ngam dengan ets??wakakaka..kelakar..



 peace no war!!
selamat beramal dan selamat berpuasa









Tiada ulasan: