Khamis, 23 Disember 2010

cake dan pizza

assalamualaikum...


pagi yang gelap kini sudah terang..lalala
kain baju dah sidai.rumah dah bersapu dan berkemas.time untuk bersiar-bersiar.nak pergi jusco nak beli pewangi bilik.baru boleh tidur dengan tenang dan lena lepas nie.sementelah ada voucher rm5 jusco so boleh laa beli.
.


semalam adalah hari aku membuat pizza.sangat sedap.hehe naik lift tekan sendiri.bukan sebab apa yang aku naik lift tekan sindiri sebabnya aku tunggu budak-budak nie puji,hagham nak pujinya.aku tunggu jew siap menadah telinga dan dah siap prepare ayat terima kasih lagi.tapi nan ado.sian aku.
.






dan tak lupa jugak buat kak sabariah,fms team sebab bagi aku chocolate cake yang tersangat sedap.terima kasih daun keladi yea kak.hehe.cake dah lama habis tapi tetap nak tempek kat sini supaya aku akan kenang jasa beliau dan bila beliau tengok blog nie akan rasa terharu dan buat aku lagi satu chocolate cake nie."just 4 you" sangat menyentuh perasaan aku.rindu akak.
.






okey masa untuk bersiap sedia untuk bersiar-siar bersama rakan tersayang.






Tiada ulasan: