Rabu, 2 Disember 2009

apabila aku happy

salam sayang wat uols seme...


woo begitu semangat aku nak meng-updetkan blog mlm nie sbb aku dah bley nk upload picca..yiiipppeee sonok2..lame dah aku nantikan..hehee..tetiba jew laa plax bley nak drag dr mmc kew lappy..setelah jenuh aku godek2..weeeeeee...tp 2 laa pic yg dah basi..tp demi korg kwn2 aku y hebat,akan aku interprame-kan korg dlm blog nie..hehee..


**


**


**


**


**

pic of gewdix tyme..



pic of hang out wif tym,angah,abg ijat n amini..




pic of hari raya aidiladha...



disaat n ketika ini aku teringin giler nak mkn laksa..nie gara2 tym yg text aku tyme2 ginie ckp pasal laksa..ajenya laa..tp sokey dokey sbb lunch td me,ratna,syuk n dayah dh mkn laksa kat kedai rozana 2..so tym ur tricky kureng mengena mlm nie ditambahkan plax aku dah kenyang muntat mkn mcm2 jenis makanan..even utk org sakit tp bese laa org sakit kureng mkn so as ta sakit nie tlg laa mkn..ta baek membazir..hehee..

perasaan nak tidoq aku membuak2 so should stop typing now..hehee..c u at next n3 yer uols..gotta go..SELAMAT MALAM..



p/s : tomolow maw kelik bangi dah..huhuhuuu..sob..sob..sob..

p/s : sory,n3 yg ta terurus..masalah problem laa plax..



2 ulasan:

pak long berkata...

salam..
cantiknyer blog ni...

Puan Minmaya berkata...

wasalam..tenkiu paklong..bese2 jew..