Sabtu, 5 Disember 2009

HARI-HARI AKU

salam sayang to all readers...

lama suda ta berblog ekoran pc yg mengalami maslahah..ta taw apa sebab munasababnya balik dari ipoh terus blank jew..borink laa guna phone.ta bley nak upload picca more n more n mooorrreeee...aarrrrrr geram!!!!!!!!sapekah angkaranya.nak kata ada org guna umah nie kosong jew tyme alik raya hari tu..aiissyyooo..sod-ba-ro joo laa ek..

um hari nie aku g tgk movie ngn my sis,BIL n younger bro kat OU..christmast's caroll..(betol kew ejaannya???).not bad laa..ending die sgt best..at first bowink gak till my bro tidur siap mengeluarkan dengkurannya..hahaa..macam2..then trus makan akibat sgt kelaparan..so i take my lunch at 6.30pm okeh..bayangkan dah mcm2 lagu bergema dlm pewot aku nie huh..ta sempat nak lunch tadi sbb movie 4.30pm then my sis amek aku kat lrt sentul timur around 3pm sape soh die labat gtaw nak kuar..kelam kabot gak laa aku mandi + siap2 bagai..dah 2 sampai sana kena tunggu dia lagi..aishhoo..dah lak tu just mkn burger kat carl's junior..tp ta pew..sgt besau burgernya itu yek..smpi kenyang muntat aku ta larat nak jalan pulang kekereta after makan..hehee..

huh before aku terlupa aku nak maklumkan semalam aku sempat wat bestday cake nobilah.hahaa american delight lagi taw..punya kecoh la tyme nak wat..dgn sukatan yg hentam kromo sbb ta ada penimbang..bayangkan air 500gm..telur 500gm..gm okeh..gm...bayangkan cane aku nak agakkan gm itu kpd sukatan yg sebenarnya..dah laa bab numbers2 nie bley domam den..hehee..tapi at last pagi tadi tersambut laa belated bestday-nya..wlupun aku dgr sok-sek-sok-sek mereka mrngatakan kek itu ta sedap tp aku abaikan jew..sbb bukan salah aku..salah penimbang n penyedia resipi itu..(ready made ingredients just add egg,soft flour n butter)..2 laa punca ta sedap yea adik2ku sayang sekelian..hehee..

so i need stop here..hehee..tired loo dari pagi kuar..sorry no picca again 4 this n3.uols bayangkan jew dalam pale otak 2 yek..hehee..gotta g uols..SELAMAT MALAM n SELAMAT BERCUTI DIHUJUNG MINGGU..



p/s : when i should guing bax to ipoh to take care of my luvly nanna at hospital..be patient okeh my mum n my sis..GET WELL SOON MY NANNA...sob..sob..sob..


p/s : thanx kakyong 4 da treat..hehee..ada masa belanjalah kami lagi yek..hehee




Tiada ulasan: