Rabu, 11 Mei 2011

rabu yang suram

assalamualaikum...


hari ini hari rabu hari  yang sangat melukakan.menyakitkan.dah cuba jugak sedaya upaya nak buatkan hari rabu hari ini hari yang indah tapi tak mampu.aku cuba untuk tersenyum.ya aku mampu lagi tersenyum.tapi dalam hati,betapa remuknya hati aku betapa sakitnya hati aku.
.


ikut hati yang jahat memang aku sumpah kamu-kamu semua jadi sengsara seumur hidup.tapi aku masih ada lagi pertimbangan.aku serahkan segalanya kepada-NYA.hanya DIA yang tahu segalanya dan kebenaran akan terjawab jugak.selagi aku boleh bersabar,aku tetap sabar.
.


kononnya profesional.ada keluarga yang bahagia.anak-anak yang pandai.tapi mulut macam haram.kau tak sedar ke apa yang kau luahkan akan mengguris hati orang?perfect ke kau?dalam tak sedar kau dah memalukan orang.tak ada siapa yang mintak jadi macamnie.semua orang kalau boleh nak perfect.tapi jangan kau jadikan sesuatu tu sebagai bahan uji kaji kau untuk buat orang tertawa.betul kot kata ustaz kau tak pernah berzakat 2 sebab ada rasa kehilangan.
.

seperkenalan aku dengan kau,tak pernah aku tengok kau mengabdikan diri pada-NYA.mungkin kau period.lagi pulak kita baru kenal.lihat saja pada hari-hari mendatang.sigh.
.


aku benci bila perasaan macam nie datang.aku tak suka untuk membenci orang.semua pun aku sayang.tapi kau keterlaluan.kau kejam.
.



astaghfirullahalazim!!ya allah kau jagalah tutur kataku.ampunkan aku ya allah.
.



p/s : cakap guna otak bukan ikut hati dan perasaan.bila ada orang gelak kau bangga.




Tiada ulasan: