Isnin, 9 Mei 2011

hectic weekend

assalamualaikum...


penat..penat..penat..
tak cukup tidur.terlalu banyak kerja dekar luar sampai kerja dekat dalam tergendala.oh betapa teruknya aku dalam membahagikan masa yang 24jam itu.terasa macam tak cukup je masa 24jam.betapa aku tak tahu menilai anugerah masa yang 24jam itu sebenarnya dah semolek-molek kejadian.
.


aku dambakan hujung minggu yang indah seperti selalu.tapi katakan tidak lagi indah untuk hujung minggu yang mendatang.hectic weekend..yes very,very hectic.selamat tinggal mimpi yang indah.tiada lagi tidur yang lena.jadual yang terlalu padat sampai akhir bulan mei nie.menghitung hari.
.


bangun pagi pukol 6 keluar rumah pukol 8 pagi balik rumah semula pukul 8 malam.
.


tapi walaupun tersangat penat,terpaksa juga aku gagahkan diri untuk lipat kain yang terlalu banyak.kemas rumah.cuci bilik air.iron baju atok itupun banyak skip.sorry atok.haha.cuma on9 je dapat dijalankan seperti biasa dan tak ada istilah penat disini ya.hehe.
.


walaupun penat,aku tetap gembira dengan kehidupan sekarang.harapnya impian aku akan tercapai.
.






p/s : and the stars are brightening the night again :)




Tiada ulasan: