Khamis, 5 Mei 2011

hello may

assalamualaikum...


hello may :)


entry pertama untuk may.kekangan masa di akhir-akhir ini.segalanya di april hanya baik-baik sahaja.bila ada terasa hati dan kecewa dah jadi lumrah hidup so dah mampu nak hadapi dengan tenang even tersangat memenatkan minda untuk berfikir.
.


bulan baru semangat baru.tiap-tiap bulan pun akan cakap benda yang sama tapi hampeh je.jadinya aku harap may nie akan betul-betul memberi aku semangat yang membara.aku dah mula dapat apa yang aku cari selama nie.betul-betul bagi aku kepuasan.jalan nie yang aku pilih harapnya jalan nie adalah jalan yang terbaik dan ada sinar buat aku di hadapan sana kelak.aku gembira tika dan saat ini walaupun masih ada hati aku yang terguris terluka.aku nak campak jauh-jauh perasaan yang tak sepatutnya ganggu aku selama nie.
.






p/s : fly me to the moon and let me play among the stars




Tiada ulasan: