Selasa, 22 Mac 2011

wedding oh wedding

assalamualaikum...



walaupun terlambat,tapi tetap jugak nak wish selamat pengantin baru buat angah mas ayu dan abang ijat yang perasan jejai.semoga berbahagia hingga akhir hayat dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah lagi comel-comel.selamat jugak menempuh hidup baru.
.



seminggu ohh aku tak balik tidur rumah.cuma balik-balik kejap jew untuk ambil baju dan basuh baju dan kemas rumah sikit-sikit semata-mata nak memeriahkan majlis.kahkah.aku sedar tanpa aku hilang kemeriahan majlis,perasan kejap.
.



buat abang ijat & angah,
terima kasih diatas layanan yang diberikan.terima kasih jugak sebab belanja macam-macam.bagi lens.buat facial.belanja makan dan macam-macam lagi la.sangat terharu.
.



buat angah lagi,
sob.sob.sob
tissue please!!
saya sudah hilang kawan untuk pergi beronggeng apatah lagi melalak.kenangan bersama takkan saya lupakan sampai bila-bila.
i love u :)
hehehe
.




Tiada ulasan: