Khamis, 31 Mac 2011

indahnya kenangan yang indah

assalamualaikum...


dear diary......

kenapa kenangan yang indah-indah itu susah untuk dilupakan?
adakah sebab dia terlalu indah jadinya memang tak boleh nak dilupakan?
macam mana pulak kalau kenangan yang indah tu terlalu sakit untuk diingat?
tak tahu aku nak rungkainya.terlalu complicated bak kata orang putih.
24/7 akan ingat benda yang sama.bila rasa lonely,bila nak tidur,bila nak bangun tidur mesti terngiang-ngiang jew kenangan tu.time tidur jew tak ingat sebab sleeping beauty tak sempat nak ingat apa-apa dah.banyak lagi mimpi indah yang datang.auuuu.
.


kata orang yang indah tu lah untuk diabadikan dan dikenang.tapi kata aku tak.kata aku lagi dikenang dan diabadikan lagi sesak dada.itu kata aku la.
.


mungkin disebab aku yang terlalu jiwang dan terlalu memikirkan kenangan indah yang sepatutnya dah dicampak jauh-jauh yang jadikan aku sentiasa berada di alam fantasi.gamaknya tu yang tak boleh terima hakikat.haha jiwangkah aku?oh no.oh no.aku tak jiwang.oppss kembali ke dunia nyata.
.


apa-apapun aku nerterima kasih kepada tuhan kerana diberi peluang untuk rasa kenangan indah tu.aku harap masih ada lagi yangindah-indah buat aku.amin.
.












p/s : sleeping beauty.








Tiada ulasan: