Jumaat, 4 Mac 2011

kisah kelmarin

assalamualaikum...


02:45 am waktu kampung chepor


sob.sob.sob
tissue please


i want cry.can i cry right now?i think this is a good time to cry or else i should wait for raining so that i can cry in,then nobody knows that i'm crying.i'm hurt.totally hurt.
.


kisah kelmarin yang menggerunkan.mimpi ngeri.terbawak sampai saat ini.aku sangat takut tentang kisah kelmarin.kalau waktu boleh berputar mungkin aku akan berjaga-jaga supaya kisah kelmarin tak jadikan aku macam nie.tuhan saja yang tahu tentang perasaan aku.betapa aku kecewa aku sedih.tak sangka ini akhirnya.aku cuba sedaya upaya menge-cool-kan jiwa aku depan kalian.tapi dalam jiwa aku betapa aku memberontak dan geram.kalian tak berada dalam situasi aku.kalau ada dalam situasi aku baru kalian tahu erti sesuatu.kepercayaan aku jadi hilang.pengajaran yang bermakna buat aku dan mungkin juga buat anda-anda semua bahawa kita jangan percayakan orang 100%.mungkin niat mereka suci lagi murni untuk menolong.tapi mereka tak fikir kesudahan dari pertolongan mereka akan merudumkan jiwa kita dan menggelodakkan segalanya.
.


aku cuba sedaya upaya untuk terima segalanya tapi siapalah aku untuk semua ini.aku cuba rawat luka di hati aku sendiri.tak tahu berapa lama akan sembuh seperti sedia kala.masih terngiang-ngiang segalanya.cara terbaik aku hanya mampu berdiam sahaja dan tunggu masa dan takdir yang tentukan segalanya.terima kasih kawan-kawan atas kisah kelmarin.chill & cool~
.


buat kesekian kali aku menangis lagi.
.



baby jihah i really need u right now.u're the one who make my day!!


   
 



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabar apa adanya.itulah penawar terhebat.berdoa dan terus berdoa.

Diari Hatiku berkata...

napa ni yamin?..
ada masalah ke..
cite la pd kita..
apa yng dah terjadi pd kmu?..