Selasa, 23 Mac 2010

mish u MR.THOMAS

umm dah lama ta mencoretkan sesuatu kat sini..seperti yg tersedia tahu..bukan ta nak mencorat coret tapi demi menjaga hati dan perasaan seme org..mana taw apa yg dicoretkan ada kene mengena ngn readers..tapi nie blog aku suka hati aku laa apa aku nak coret yea ta????aku menulis sekadar meluah apa yg dipendam..apa yg dirasa..terpulang pada diri masing2 sape yg terasa dgn apa yg cuba aku sampaikan..tapi ta apa aku akan cuba apa yg terbaik dalam hidup n yg penting utk seme..

dearie MR.THOMAS..
over 50days u go..tanpa berita tanpa pesan..benci taw mcmnie..dah g korea kew kamoo???janji nak g sama2..huhuhu..i mish u..really mish u..tapi apa yg boleh kita wat just redho dgn takdir n percaya tak seme cinta itu bersatu..yeakan??semoga kamoo sentiasa bahagia dgn hari2 kamoo..may god bless u laling..hehehe




huh ada yg terasa kew dgn n3 diatas?????ta ada kene mengena ngn korg semekan..sbb aku tetap aku..apa yg aku luahkan adalah aku..



MINHOMAYA


Tiada ulasan: