Khamis, 25 Mac 2010

happy a.k.a sad

happy???
umm ta da plak rasa happy..

sad???
of course im sad..

why im sad???
so many thing make me sad..everyday ada jew bnda yg wat aku rasa ta seronok sgt nak teruskan hari2 aku..adakah aku ta bersyukur???oh tuhan ampunkan segala ketidaksyukuran aku yg telah diberikan..bila kenangkan org yg dah semakin hari semakin jauh dgn kita mmg ta terkata dgn perasaan aku..yea laa dgn sekelip mata org yg aku syg tinggalkan aku wat selamanya waima yg meninggalkan dunia ini atau ghaib kat atas dunia ini sendiri..ta mampu utk aku berbuat apa2 selain berdoa agar diberi jalan yang terbaik untuk terus aku tempuh cabaran onak duri atas bumi ini..mmg sakit utk aku tempuh segalanya tanpa org yg aku harapkan..separuh jiwaku pergi.."BE STRONG"..itu saja yg mampu aku katakan sekarang utk diri aku sendiri..

ohh tidak..MAIYAMIN..kuat..mungkin aku terlalu ikotkan perasaan..tapi mmg aku seorang yg lemah..jiwa kacau..ketenangan..mana ketenangan yg aku cari selama ini???ohh ta perlu aku melalot-lalot yg merepek-repek..sleep better than jiwa kacau..nitey nite all..

p/s : still tercari-cari dan mencari-cari dimana kamoo menghilang..

p/s : opah..min rindukan opah..sakit sgt rindu nie..tapi kita dah terpisah dgn dua alam yg mmg berbeza..jumpa di sana kelak..semoga opah tenang dan ditempatkan disisi orang yang beriman dan beramal soleh..al-fatihah..


MINHOMAYA

Tiada ulasan: