Khamis, 18 Februari 2010

perlis vs sabah

SALAM PERJUANGAN!!!!

PERLIS vs SABAH???motip???alkisahnya tersebutlah alkisah hikayat pwincess min..kejadian berlaku diantara negeri perak dan johor iaitu diantara juga perlis dan sabah..

~siriyesly aku cukop benci + menyampah org nak sentap dgn benda yg sama die wat org lain sentap..hello wake up dearie..so simple dimple thing laa wey..still xsadau diri..tyme down,muka nie gak cari..private number nie gak die kol,text n so on..tp bila sdg dlm bahagia,dlm perasaan gumbira hilang muka cute aku dlm pale hotaknya..hilang private number aku dlm phone canggihnya 2..canggih kew pn????tyme nie mmg aku nak ckp "xguna pny kawan..persahabatan kamoo lakonan semata..TAHNIAH..kamoo ta berjaya pn wat aku nanges sbb kehilangan kamoo..but A LOTS OF THANX sbb kamoo dah bukak mata aku utk pas nie lebey berhati2 utk pilih sape kwn n sape lawan.."aku ada byk lagi kwn yg paham n mengerti sape aku..pelix ajaib gak aku rasa,still ado org yg buta seni dlm zaman moden nie..umm maybe tgh gumbira dgn kwn2 yg menunjuk arah sonsang nie kot..ta terfikir plax die ek..ta da plax nak pk halal haram 1 benda n kejadian..bley plax ikot jew bontot org..bnda yg bese yg kononnya menyentuh sensitiviti perasaan 2 beria katak lew plax nak terasa..INGATLAH kawan,dunia nie sementara..anytyme,anywhere,ALLAH swt akan tarik seme2 2..seme 2 pinjaman..what goes arround comes arround..mmg aku pn bkn yg terbaik..tp dlm hal nie,mmg i'm the best ever after..wlupun aku baru kenal ko,tp aku taw sgt dah perangai ko..tyme KAWAN2 TERBAIK ko 2 tinggalkan ko,pasti muka yg cute nie gak ko cari..sbb ap,sbb aku cute dr dorg n ko rsa ta sdp bdn utk lupakan akukan..haissyyyoo..common..bangkitlah sblm terlambat..sblm paku pulang buah keras (btul kew pn peribahasa nie ntah lew)..ta ad yg sempurna dlm dunia nie..tp ko lew plg ta sempurna..aku berani kerat jari,if one day ko ta dtg cari aku..n one more thing,tyme ko cari aku mmg aku nak tepuk tangan kuat2 atas kekalahan ko..mmg ta sedar diri lew kamoo..semoga cepat berubah dahlink!!!~


p/s : YA ALLAH,tunjukkanlah jalan kebenaran buat temanku ini..tunjukkan dia yang mana batu dan yang mana permata..sesungguhnya hanya dirimu yang mampu memakbulkan doa dan permintaan hambamu ini..AMIN!!!!


Tiada ulasan: