Jumaat, 12 Februari 2010

11th february 2010

salam 1 malaysia!!!!!!!!!

what day is today????
today is friday....


what date is today????
today is 11th february 2010....


so makanya apabila date turn to 11th february,aku pn dah mula nak menyibukkan diri dgn mcm2 benda..nak menunaikan janji2 yg termateri..mcm2 lew..haiissyyyooo sangat bangat lew tensi..so hectic this week..

umm since bergelar JOB.... nie,mcm2 mengganggu pikiran aku..bila kenang,terkenang n mengenangkan,secara otomatik aku akn jd separuh gila n sepenuhnya geram..@^&!%@ kindy..1st tyme dlm idop aku jumpa org2 mcm nie..yew mmg stupid rubbish..
"wahai degree's holders sekalian..jgn igt korg ada benda 2 korg 2 sgt profesional..bluekss dr aku utk kamoo.."

so mlm nie aku akan ikot tym g dinner..alahai segan plax rasanya..almakluman aku mmg ta ada kene mgena waima ada hubungan darah kew ap kew dgn LAMCHUAN..tp atas ketulusan niat kwn aku,aku ttp akn melangkahkan kaki ini..hehee(nak pergi ckp jew nak yea..ta payah nak selindung2..)

so harinie gak wallet mahal aku dah agak sedikit kempis n acc bank trut sama mengalami kesusutan nilainya..almakluman 2 org sekali kawan kawen..so kene rr beli present-kan tanda ingatan tulus ikhlas even harganya sgt murah..tp demi kebaikan kedua2 pihak makanya aku beli gak even aku gak taw perkataan yg akan muncul dr mulot2 org ttg nilai present 2..tp ta pew..janji aku ikhlas memberinya..bak kata pepatah melayu "tangan yg memberi lebey baik drpd menerima"..heheee cover line!!

so dgn ini cukop utk hari ini..will be update asap..


p/s : ta sabar menunggu kedatangan che'ah shayang2!!!!!!


aku tetap aku


MINHOMAYA

Tiada ulasan: