Sabtu, 6 Februari 2010

GUESS WHAT

salam sayang buat semua pembaca setia...


umm setelah sekian lama menyepi akhirnya dapat gak aku mengetokkan jemari somel2 ini utk mencoretkan bermacam2 cerita..almakluman ketiadaan internet..


GUESS WHAT!!!!
aku skrg dah ada kerjaya baru..KINDY TEACHER..dah hampir sebulan aku digelar TEACHER..alhamdulillah..mmg sgt2 heaven menjaga + mengajar budak2..mcm2 perangai ado..tp mmg best lew..hilang sgala masalah dgn kelakar2 yg dorg seme wat..

two of my student..lissa n dania..


GUESS WHAT!!!!
now aku dah jadi AUNT for AISY NAUFAL FAYYADH..congrats 4 my luvly sis..semoga jadi mummy yg berjaya mendidik anak2 kearah kebaikan yg akan mendoakan utk kesejahteraan mummy n daddy dunia n akhirat sbb doa anak2 soleh akan dimakbulkan-NYA..

my nephew..aisy

so dgn itu makanya aku harap n berdoa agar sinar kebahagiaan sentiasa ada utk aku..hari ini,esok dan selamanya..so,gotta go..nak siap2 nak g skola..ada keje n kat umah principal ado kenduri..harus pergi nak jadi pekerja yg berjaya..hehee..


SELAMAT BERCUTI I HUJUNG MINGGU BUAT SEME BLOGER N READER..

MINHOMAYA

Tiada ulasan: