Isnin, 26 Oktober 2009

hari ini hari pertama aku cuba menjejakkan kaki aku ke alam blog nie..tanpa bantuan sesiapa aku berjaya jugak hasilkan blog nie..permulaan mesti ada cacat-celanyakan..at least aku tetap mencubanya..tengok blog2 yang ada rasa teringin gak nak cuba.sebenarnya dari bulan lepas lagi dah nak cuba tapi hari nie yang menjadinya.alhamdulilah..menjadi gak walau dalam kekecohan yang dibawa oleh sepupu2ku..time aku nak guna time nie gak la nak main game..

cerita pasal sepupu aku,jom aku kenalkan dgn sorg spupu aku nie..kecil lg tp dh pndai ikot ap yg org besar buat..tapi aku syg die..die sgt comel..keletahnya buat hati kita senang wlu masalah serabot kat kepala..


nie lew die bdknya..namenya najihah kami pggl che'ah..
masa nie die sibuk nak mkn n ms nie gak ak busy nak siapkan blog pertama ak..
she's so anoying..


hoby die suka snap picca like akak spupu die nie..
suakan jew camera pasti die akan memulakan gaya2 die..




2 lew buah hati kami sekeluarga setakat nie..yang lain 2 tetap sayang tp die lebey sbb die cucu terakhir opah n atok kami..
so kami semua laa buah hati opah n atok kami..
kami sayang mereka!!!
tiada yang dpt mengagantikan tempat mereka..
we all realy luv u'll




heheheeee..melalot pjg2 lew plax..baru permulaan lepas nie ntah lew maw xtdo korg bcanya sbb ak mmg suka bercerita..hehehee
sbb apa aku suka bercerita sbbnya aku adlah aku..


ok cukop takat nie wat kali pertama..semoga xjemu mengunjungi blog aku..
gud nite..mimpi indah yek..

wasalam
















Tiada ulasan: