Rabu, 13 April 2011

kami bertemu lagi

assalamualaikum...


tarikh : 12 april 2011
lokasi : jusco,ipoh

kami bertemu lagi disini buat kesekian kalinya.aku dan ratna bersama diyana.kalau dulu semasa bertemu denagn diyana jadi pacaran orang.kemudian tunangan orang dan sekarang isteri orang.and,and maybe next time as mother of the chumilicious baby.hope so.we have a good dating yesterday.really love it.
.


so here we go......


si manis diyana,si cantik ratna dan saya.

eating's time.kalau jumpa tak sah kalau tak ada makan sampai kekenyangan plus dengan gosip terkini lagi sensasi.as usual,me and yana adalah sizzling mee yang mantop.terbaik.then ratna soto.setiap kali makan dengan kawan-kawan mesti perlu ada sizzling mee.makan + gosip = kelicinan.



tak cukup makan tadi kemudian kami makan lagi.donuts from big apple dan sundae cone dan mc'flurry cornetto chocolate.kelaparan semula setelah penat window shopping,lil shopping,snap picture,gelak sana gelak sini,cuba fragrance selagi ada.


selesai semua kami pun bertemu jalan pulang.
.



tarikh : 12 april 2011
loaksi : taman klebang jaya,ipoh (rumah yana)

tapi tak selesai di situ dating kami,dah balik rumah mandi,sembahyang maghrib semua,yana ajak sleep over rumah beliau.kami pun apa lagi,mahukan aje.sebelum sampai rumah yana sempat pergi pasar malam beli makanan beli itu beli ini.
.



bersambunglah gosip kami.macam-macam jenis cerita keluar.sambil-sambil tu ratna siapkan assigment,aku online dan yana masak untuk meniaga esoknya.masak kuah laksa dan kuah kacang.then pukol 10 aku dan ratna sempat pergi kedai beli laksa untuk makan dengan kuah yang yana tengah masak tu.akhirnya kami makan laksa pukol 1 pagi.padahal sebelum tu dah makan makanan yang beli dekat pasar malam.
.


kemudian datang aktiviti lain lagi.upacara grooming.yana jadi mak andam.aku dan ratna hanya menadahkan muka.kebetulan dari awal yana dah pesan bawak alat solek monyolek sekali.aku ingat tak jadi aktiviti murni nie,rupanya jadi jugak.siap ada aktiviti yana menyanggol rambut aku lagi.akhirnya aku seharian tak tanggal make up.sayang sebab dah bertambah-tambah cantik.haha.
.



kisah kami berakhir pada pukul 6 pagi tadi.kami pun pulang rumah masing-masing.tak tidur kami seharian.apa-apapun balik qado tidur.aku sangat gembira.terima kasih untuk yana dan ratna.u all make my day :)
.







Tiada ulasan: