Ahad, 10 April 2011

apabila lidah itu tidak bertulang

assalamualaikum...


rasa macam dah lama tak updated blog nie.tapi memang lama pun.almost a week.semua gara-gara talian dipotong sebab lambat bayar.bila dah bayar kejiwaan nak bercerita tu hilang tiba-tiba.semua disebabkan tak nak jadikan entry sebagai entry emo terlebih sebab dah janji tak nak rasa sedih-sedih dah.tapi tah tahan.nak jugak luahkan apa yang terpendam.
.


apabila lidah itu tidak bertulang....


dalam jiwa aku sekarang hanya ada perasaan keliru,geram,sedih,marah.rasa nak toreh-toreh pipi orang yang suka buat-buat cerita.untuk apa aku pun tak tahu.mungkin untuk memalukan aku je.mungkin jugak untuk menyedapkan cerita beliau.ye la dah tak ada topik nak bersembang.dah tu pulak seronok agaknya nak sebut-sebut nama aku.what the hell makcik?mentang-mentang lidah tak bertulang.tajam sungguh lidah kamu makcik.mari sini berdepan dengan aku.mari kita tengok lidah siapa lagi tajam?
.


memang tak sangka dan tak pernah terduga pun akan jadi macam nie.ingat yang lepas dah habis al-kisahnya.rupanya tak lagi.bersambung-sambung.macam drama berepisod pulak.yang membuat cerita tetap dengan ceritanya.yang mendengar cerita pun pecaya laa bulat-bulat.kaji la dulu pakcik.kot belajar tak tinggi pun cuba belajar kaji mengkaji nie.jangan melulu je.
.


bosan.bosan.bosan.bosan sangat dengan kisah-kisah bodoh dan tak masuk diakal nie.kalaulah dalam dunia nie kita bebas buat apa saja memang dah lama aku bunuh kau makcik.sebelum bunuh memang aku nak toreh 47x pipi kurus kau tu biar kau rasa sakitnya sebabnya tu la rasa sakitnya hati aku.
.




p/s : hidup adalah drama & drama adalah hidup.





Tiada ulasan: