Khamis, 24 Februari 2011

entry rojak

assalamualaikum...

01:21 am waktu ipoh
update laju-lajuan.kepelbagaian cerita dalam satu entry 



mengantuk tapi malas nak tidur.nak tengok movie tapi tengok sekerat rasa bosan tutup.jadinya tak tahu dah nak buat apa.
.

dua tiga hari nie mood tak menentu.bosan bila-bila pun boleh datang.time nie rasa nak wat semua benda dan rasa nak jelajah semua negeri.bila cuaca panas pulak stress mula melanda.haha.tak tahu dengan keinginan diri sendiri tapi tetap cuba jugak selami hati sendiri.terluka ke kecewa ke diri sendiri jugak yang kene rawat bukan sesiapa.
.

menanti dan terus menanti.tak tahu pengakhirannya macam mana.bersabar dan terus bersabar.mengharapkan ada keberkatan dalam kesabaran itu.mungkin untuk aku mungkin juga tak.aku redha dan aku pasrah.haruskah aku menjerit dan menyatakan apa yang aku rasa?
.



p/s : terima kasih kerana mengembirakan saya!!

Tiada ulasan: