Khamis, 14 November 2013

assalamualaikum & hello...

kerap kali aku tepis kisah-kisah sedih dari melanda jiwa, hati dan diri aku.
.

walau sesakit hati aku nie tetap senyum terpaling manis aku bagi. kerap kali aku beri bunga mawar yang harum pada orang kerap kali itu jugak aku dibaling tahi yang busuk. apa aku buat? tetap bagi senyuman yang terpaling manis.
.

aku nie bukan la kuat sangat jiwanya. cengeng jugak orangnya. tapi seboleh-bolehnya aku tabahkan diri aku supaya senyum senyum senyum.
.

dan yang pasti aku nie manusia. tahap sabar aku merudum jugak.
.

but please, jangan sakiti aku lagi. cukup-cukuplah. cukuplah tutup kejelekan kau perguna nama aku.
.

p/s: merajuk :'(

love, Perempuan Cantik ♡

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

Kekzamanis berkata...

Salam perkenalan Min.. Jangan terlalu fikirkan apa orang buat pada kita.. Banyak2an bersabar & berdoa kepada Allah.. Doa orang2 teranaya ni selalunya makbul.. =)
Singgah Sini kalau sudi.. =)