Ahad, 28 November 2010

splashing time with me

assalamualaikum...


ini bukan buang tabiat bukan jugak cobaan..ini adalah siriyes..




ho..ho..holisssssssssssss
terasa tersangat heaven bila dapat berendam seorang diri tanpa gangguan budak-budak 2 semua.while mereka semua pergi bengkel cuti sekolah nie aku pun tak lepaskan peluang splash,splash.terasa macam seorang budak yang baru berusia 7 tahun.tapi disebabkan dulu aku tak diberi peluang nak mandi dalam kolam sebesar nie so makanya aku gunakan kesempatan yang ada nie sekarang.seronok ohh mandi dalam kolam nie.walaupun hanya dipanggil kolam tapi aku tetap membayangkan aku tengah splash,splash dalam private pool yang tersangat hebat.
.

aku celik-celik jew mata tengok kolam nie dah terbuka dan dah bertadah air.selama nie kolam nie hanya jadi hiasan dalam almari sebab susah ohh nak bukak then nak simpan sebab die tersangat besar dan boleh memuatkan 15x aku.hehehe.bila buka semua excited bila masa nak simpan semua lari.
.

akhir kata.........

**

**

**

**

**

**




 SELAMAT MALAM semua!!!!


Tiada ulasan: